.

Alergičan/na sam na mleko/gluten/jaja/soju/ orašaste plodove. Koji od proizvoda je pogodan za mene?

Molimo vas da proverite deklaraciju na pakovanju za najnovije informacije o sastavu proizvoda. Nestlé proizvodi su označeni tako da deklaracija daje potpunu informaciju o proizvodu, pa tako i o alergenima. Svi alergeni (pa tako i sastojci koji sadrže gluten) su označeni na uočljiv način, drugačije od ostalih sastojaka (podebljano, kurzivno, podvučeno...).

.

Da li proizvodi C brenda sadrže gluten?

Molimo Vas proverite deklaraciju na pakovanju za najnovije informacije o sastavu proizvoda. NESTLÉ proizvodi su označeni tako da deklaracija daje potpunu informaciju o proizvodu, pa tako i o alergenima. Svi alergeni (pa tako i sastojci koji sadrže gluten) su označeni na uočljiv način, drugačije od ostalih sastojaka (podebljano, kurzivno, podvučeno...).

.

Da li proizvodi C brenda sadrže GMO?

Ne, nijedan NESTLÉ proizvod ne sardži GMO.

.

Da li Začin C sadrži MSG?

Uvek se trudimo da potrošačima pružimo potpune informacije o sastojcima koji se koriste u njihovim omiljenim proizvodima. Budite sigurni da Začin C ne sadrži mononatrijum glutamat (MSG/E621). Naši strogi standardi kvaliteta osiguravaju da sastojci i aditivi koji se koriste u našim proizvodima budu u skladu sa propisima o hrani.

.

Kupio/la sam supu na kojoj piše da je posna, ali na deklaraciji piše „može sadržati tragove mleka i/ili jaja...“. Šta to znači?

Deklarisanje proizvoda sa „može sadržati tragove...“ namenjeno potrošačima koji imaju alergije i kod kojih prisustvo takvih sastojaka (čak i u tragovima) može da uzrokuje negativne reakcije. Bitno je napomenuti da se na istoj proizvodnoj liniji na kojoj proizvodimo proizvode koji nose oznaku „POSNO“ u različito vreme proizvode i drugi proizvodi. Nakon završetka proizvodnje proizvoda koji sadrže sastojke životinjskog porekla, naša fabrika sprovodi detaljno čišćenje, kako bi se mogućnost prisustva ovih rezidua u posnim proizvodima svela na minimum. Pošto ne možemo osigurati nulti nivo rezidua, deklarišemo potencijalno prisustvo tragova kako bismo zaštitili veoma osetljivu kategoriju potrošača. Takođe, na poleđini svih pakovanja, navodimo sledeću izjavu: „Informacije za potrošače koji poste: u proizvod nisu dodati sastojci životinjskog porekla. U istom objektu može doći do unakrsnog kontakta saproizvodima koji sadrže mleko i/ili jaja. Njihovo moguće prisustvo je naglašeno zbog osetljivosti potrošača sklonim alergijama“.

.

Gde mogu da pogledam spisak dostupnih proizvoda na tržištu?

Molimo vas pogledajte našu stranicu Proizvodi za najnovije informacije o dostupnim proizvodima.

.

Gde mogu da kupim proizvode C brenda?

Proizvodi C brenda dostupni su u svim većim i manjim marketima širom Srbije. Ukoliko ne možete da pronađete proizvod koji vas zanima, molimo vas da kontaktirate našu službu za pomoć potrošačima koji će rado proveriti gde možete kupiti proizvod.

.

Da li proizvode treba držati u frižideru ili zamrzivaču?

Svi naši proizvodi mogu se čuvati na sobnoj temperaturi. Međutim, za optimalni rok trajanja, preporučujemo da se nekorišćeni proizvodi čuvaju u hladnoj, suvoj i tamnoj ostavi. Pošto se uslovi skladištenja u zamrzivačima ili frižiderima mogu razlikovati, nismo u mogućnosti da preporučimo vreme skladištenja nakon što se proizvod pripremi.

.

Koliki je rok trajanja proizoda?

Molimo vas da proverite rok trajanja na pakovanju, s obzirom na to da varira u zavisnosti od toga koji proizvod je u pitanju.

.

Gde mogu da pronađem recepte za pripremu obroka?

U našoj sekciji Recepti možete pronaći najrazličitije ideje za pripremu obroka. Nadamo se da ćete pronaći one koji vam odgovaraju.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, možete nas kontaktirati putem naše kontakt forme . Rado ćemo vam odgovoriti na sva pitanja.