1947. - Osnovan CENTROPROM

 C_logo_Old_0.png

CENTROPROM - osnovano je preduzeće za uvoz i izvoz.

1976. - Jačanje položaja na tržištu 

Centroproizvod.

Zbog širokog spektra komercijalnih aktivnosti CENTROPROM je podeljen na nekoliko kompanija. CENTROPROIZVOD (pripojen diviziji Aroma - koja je takođe bila deo Centroproma) osnovan je kao proizvodna kompanija i nezavisni pravni entitet. Zakoračivši na novu teritoriju prehrambene industrije, CENTROPROIZVOD, sa novim proizvodima usklađenim sa potrebama potrošača, osvajao je srca potrošača i jačao položaj na tržištu prehrambene industrije.

 

2004. - Privatizacija i tehnološke inovacije  

c-logo

Preduzeće je privatizovano, što je dovelo do značajnih ulaganja u restrukturiranje, obnovu proizvodnih procesa i linija, kao i tehnološke inovacije 2006. godine.

2007. - Godina novih proizvoda

Godinu dana nakon tehnološke inovacije, na tržište su lansirana 42 nova proizvoda.

2011. - NESTLÉ preuzima CENTROPROIZVOD 

c-history

Najveća promena u istoriji robne marke C desila se kada je NESTLÉ, najveći svetski prehrambeni proizvođač, kupio CENTROPROIZVOD (asortiman kulinarskih proizvoda). Švajcarska internacionalna kompanija investira i primenjuje potpuno nove međunarodne standarde u proizvodnji, inovacijama, kontroli kvaliteta u korist postojećeg kulinarskog brenda C, čiji trenutni portfolio obuhvata širok asortiman začina, supa, mešavina začina, soseva.

2011. - Pokrenut projekat Zdravo rastimo

NESTLÉ pokreće projekat Zdravo rastimo koji ističe važnost pravilne ishrane i značaj fizičke aktivnosti dece u nižim razredima osnovne škole i na taj način pomaže zajednici u edukacija dece i roditelja o zdravim životnim navikama.

2014. - Poboljšane recepture u cilju unapređenja zdravlja potrošača

Usledila je renovacija, optimizacija i poboljšanje receptura celog asortimana. U toku renovacije C receptura (supe, mešavine začina, dodaci jelima, sosevi), Nestlé posebnu brigu posvećuje smanjenju nutrijenata od javno zdravstvenog interesa: so, šećer, zasićene masne kiseline i trans masne kiseline koje se pokusavaju potpuno ukloniti iz proizvoda.

NESTLÉ kao vodeća prehrambena kompanija primenjuje vlastiti kriterijum odobravanja receptura od strane nutricionista. Ti kriterijumi se baziraju na naučnim istrazivanjima i kriterijumima autoritativnih tela, a sve u cilju poboljšanja zdravlja naših potrošača.

2015. - Uvođenje filozofije „jednostavno dobro“

NESTLÉ odlazi korak dalje kada 2015. počinje da uvodi filozofiju „jednostavno dobro“ tako što uklanja iz C proizvoda sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamenjuje ih sastojcima koje mogu pronaći u svojim kuhinjama, a koje znaju i vole.

Kroz ove renovacije, pored smanjenja udela soli, šećera, zasićenih masnih kiselina, veštačkih boja, a sa povećanom količinom žitarica sa celim zrnom, povrća, mahunarki i semenki, NESTLÉ pruža inspiraciju potrošačima za ukusnija i zdravija jela.

Takođe, kao vodeća svetska prehrambena kompanija, NESTLÉ se obavezao da će nastaviti svoj rad kontastanog poboljšanja proizvoda sa ciljem da svi C proizvodi budu sa oznakom „jednostavno dobro“.

2017. - Lansiran Začin C iz Bašte: savršen spoj povrća, začina i morske soli 

Nestle-Zacin

Pod brendom Začin C lansirana je unapređena formula koja predstavlja savršen spoj povrća (17%), začina (3,9%) i morske soli (58,5%) koji će vaš ručak učiniti nezaboravnim porodičnim užitkom. Novi Začin C iz Bašte namenjen je kako mladim domaćicama koje su posvećene dobroj hrani i žele da eksperimentišu u kuhinji, tako i onim iskusnijim koje žele da im jela budu još ukusnija, a uz garanciju uspeha koju donosi Začin C.